Warunki ogólne
2. Zamówienia realizowane są przez firmę Betmar. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest potwierdzenie zakupu poprzez kontakt telefoniczny lub mailem.
3. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie złożenia zamówienia. Zamówienie potwierdzamy e-mailem lub telefonem zwrotnym.Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne zamówienia ze strony Kupującego.
4. Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w polskich złotych i nie zawierają kosztów dostawy.
5. Zastrzegamy sobie prawo do zmian regulaminu po uprzednim ogłoszeniu go na stronie.
6. Dostawa:
6.1.Staramy się tak realizować dostawę, aby Kupujący otrzymał towar w ciągu 1-7 dni od chwili wpłynięcia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia, nie zostanie podany inny termin dostawy. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie można dotrzymać terminu dostawy kupujący jest o tym natychmiast informowany.
6.2 Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu następstw związanych z opóźnieniem w dostawie.
6.3 Możliwy jest osobisty odbiór towaru w naszej siedzibie w Myślibórz, ul. M. Konopnickiej po uprzednim potwierdzeniu dostępności towaru.
6.4 Płatności można dokonać za pobraniem (płatność dokonywana jest u listonosza przy odbiorze towaru) lub dokonać przedpłaty na konto.
Cennik Poczta Polska :
Paczka pocztowa:
do 1kg - 16,00zł
ponad 5kg do 10kg 34,00zł
7. Zwrot towaru:
7.1 Towar może zostać zwrócony do firmy Betmar w ciągu 7 dni od daty dostarczenia towaru, w stanie nienaruszonym.
7.2 Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie). Koszt odsyłanej przesyłki pokrywa Klient . Należy podać dane klienta wraz z numerem konta bankowego, na które ma być odesłana cena towaru.
7.3 Towar, który nosi znamiona użytkowania nie podlega zwrotowi.
7.4 Reklamacji nie podlegają uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia (odzieży, obuwia) lub użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem; otarcia i przetarcia szwów; zabrudzenia; zacieki i plamy; uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowej konserwacji; uszkodzenia powstałe na skutek uszkodzeń mechanicznych; uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy, lub odzieży do ciała.
8. Każde zamówienie zostanie potwierdzone wystawieniem dokumentu (Zamówienie od klienta) z podpisem i pieczątką firmy, na podstawie którego zostanie potem wystawiona faktura VAT.